وبلاگ هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز

هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز

یکی از روش‌ هایی که می‌تواند منجر به معرفی بیشتر برند نزد مشتریان جدید شود، تقدیم کردن هدایای تبلیغاتی عید نوروز است. هدیه دادن محصولاتی که نام برند شما بر روی آن‌ها درج شده است، در روز‌ها یا ایام خاص مانند عید نوروز، روز پدر، روز معلم، روز پزشک و … می‌تواند تاثیر پذیری بیشتری از خود بر جای گذارد.

هدایای تبلیغاتی عید نوروز را می‌توان از بین وسایل مختلفی انتخاب کرد و هر شرکت بسته به میزان بودجه‌ای که در نظر دارد، یک یا چند هدیه را خریداری کرده و سپس لوگوی خود را بر روی آن چاپ می‌کند.

از آنجایی که همه افراد هدیه گرفتن را دوست دارند، تقدیم کردن وسایلی کاربردی و با کیفیت می‌تواند آن‌ها را خوشحال سازد و سبب ماندگار شدن نام برند شما در یاد آن‌ها گردد. هدیه تبلیغاتی عید نوروز تنها با هدف جذب مشتریان جدید به کار برده نمی‌شود، بلکه برخی از شرکت‌ ها برای تشکر از زحمات کارمندان در طی یک سال گذشته، اقدام به تهیه هدایای می‌کنند تا حس قدردانی خود را نشان دهند؛ این هدایا هم‌ چنین می‌تواند برای مدیران سایر شرکت‌ ها ارسال شود.

هدایای تبلیغاتی برای نوروز

نکات انتخاب هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز

در عید نوروز باستان برندهای مختلفی هدایای را در نظر می‌گیرند و به مشتریان خود ارائه می‌دهند. ممکن است یک برند خودکار تبلیغاتی را انتخاب نماید و برند دیگری سررسید مرتبط با همان سال را چاپ کرده و به مشتریان هدیه دهد. در هر صورت با وجود رقابت بالای شرکت‌ها در عید نوروز، باید هدیه‌ای انتخاب کنید که شما را از سایر برندها متمایز سازد.

این تمایز می‌تواند بر اساس شکل ظاهری هدیه، کاربرد و جنس آن انجام گیرد. اگر هدیه تبلیغاتی شرکت شما زود خراب شود، از اعتبار برند کاسته خواهد شد. از سمت دیگر اگر شکل ظاهری خوبی نداشته باشد، مشتریان ترجیح می‌دهند از هدایای سایر شرکت‌ ها استفاده نمایند. کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی از شروط اولیه انتخاب است زیرا در صورتی کمپین تبلیغاتی می‌تواند با موفقیت همراه شود که آن هدیه مورد استفاده افراد قرار گیرد.

با تقدیم کردن یک هدیه، تنها همان فرد با برند شما آشنا نخواهد شد بلکه سایر افرادی که ان هدیه تبلیغاتی را می‌بیند، با نام برند شما آشنا شده و برای استفاده از خدمات مراجعه خواهند کرد. شاید شما هزینه خیلی کمی برای خرید هدیه تبلیغاتی صرف کرده باشید اما بازدهی بالای آن به شما ثابت خواهد کرد که علاوه بر بازگشت سرمایه تبلیغاتی اولیه، خدمات و فروش بهتری را نیز تجربه می‌کنید.

زمان و نحوه ارائه هدیه تبلیغاتی نوروزی حائز اهمیت است. اگر پیش از اتمام سال یا در ابتدای ورود به سال جدید، یک همایش برگزار کرده‌اید، موقعیت خوبی برای ارائه دادن هدایای تبلیغاتی خواهد بود یا اگر محصولی برای فروش دارید، در نزدیک عید نوروز به هر شخصی که از شما خرید می‌کند، یک هدیه تبلیغاتی کوچک تقدیم کنید. انتخاب زمان و مکان ارائه هدایا به نظر شخصی شما و سیاست‌ های بازایابی‌ تان بستگی دارد.

به بسته بندی هدیه تبلیغاتی نوروزی باید توجه ویژه‌ای شود. شاید هدیه شما یک خودنویس گران قیمت باشد اما به دلیل بسته بندی غیر جذاب، زیبایی آن کم خواهد شد. جعبه‌ های بسته بندی مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام برای یک هدیه تبلیغاتی مناسب خواهد بود؛ به طور مثال خودنویس یا خودکار معمولا داخل جعبه‌ های چوبی و تی‌شرت و چتر داخل کیف‌ های پارچه‌ای قرار می‌گیرند.

در عید نوروز هدیه تبلیغاتی چی بدیم؟

محبوب‌ ترین هدایای تبلیغاتی نوروز شامل سررسید تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی، ست چرم تبلیغاتی، کیف پول تبلیغاتی، گلدان‌های تزئینی تبلیغاتی، ست رومیزی تبلیغاتی، خودنویس تبلیغاتی، تی‌شرت تبلیغاتی و … هستند که هر برند یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند.

اگر خود شما محصولاتی اختصاصی تولید می‌کنید، می‌توانید از همان محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی نوروزی استفاده کرده و همان محصولات را به مشتریان تقدیم کنید. این کار علاوه بر معرفی برند، کیفیت بالای محصولات را نیز به مشتریان اثبات خواهد کرد و تعدادی از آن‌ها تبدیل به مشتریان دائمی برند خواهند شد.

همانطور که اشاره شد به هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی، باید سلیقه افراد زیادی را در  نظر بگیرید و با توجه به سلیقه عموم، یک انتخاب عالی داشته باشید. چنانچه برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مختص نوروز نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان فروش ما در مدیر گیفت در خدمت شما خواهند بود. تمامی محصولات مدیرگیفت با تضمین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهند گرفت و می‌توانید با خیال راحت هدایای تبلیغاتی را به سایر افراد تقدیم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *