وبلاگ هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه

نمایشگاه برگزار شده و شرکت های مختلف در حال اعطای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هستند.

هر ساله نمایشگاه‌ های مختلفی برگزار می‌شود که شرکت‌ های کوچک و بزرگ برای آشنایی بیشتر با یکدیگر و معرفی کامل محصولات در این نمایشگاه‌ ها حاضر می‌شود. یکی از راه‌ هایی که می‌تواند تاثیر مثبتی در معرفی برند داشته باشد، ارائه هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به شما کمک خواهد کرد افراد زیادی را با خدمات خود آشنا کرده و به برندی مطرح تبدیل شوید.

هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه باید از بین وسایل پرکاربرد روزمره انتخاب شود و چنانچه بودجه زیادی نمی‌توانید به آن اختصاص دهید، هدایای ارزان قیمت و کاربردی مانند خودکار تبلیغاتی برای شما مناسب خواهد بود. هدایا بسته به هدف کمپین تبلیغاتی و یا جامعه هدف شما متفاوت خواهند بود؛ در ادامه به معرفی هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم که بیشتر از سایر هدایا مورد استفاده برندها قرار می‌گیرند.

 

نمایشگاه برگزار شده و شرکت های مختلف در حال اعطای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هستند.

 

معرفی هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

خودکار تبلیغاتی:

خودکار تبلیغاتی جز محبوب‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی است که می‌توان از آن در نمایشگاه‌ها استفاده کرد. این وسیله در طول روز برای یادداشت برداری و امضا کردن فرم‌ها مورد استفاده قرار گرفته و اغلب ما یکی از آن‌ها را در داخل کیف یا جیب‌ مان نگهداری می‌کنیم.

خودکارهای تبلیغاتی دارای تنوع قیمتی زیادی بوده و می‌توان بسته به سلیقه هر شخص، نوع پلاستیکی یا فلزی آن را انتخاب کرد. از آنجایی‌که در نمایشگاه‌ها تعداد زیادی خودکار سفارش داده می‌شود، اغلب نوع پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا قیمتی مناسب‌تر دارد.

خودکار های فلزی معمولا برای تشکر از مدیران سایر سازمان‌ ها یا کارمندان یک مجموعه سفارش داده می‌شود و هزینه نهایی آن‌ها هم بیشتر است. در هر صورت هر کدام را که انتخاب کنید، کیفیت بدنه آن را در نظر بگیرید؛ هر چه عمر هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد، تبلیغات شما در مدت زمان بیشتری انجام خواهد گرفت.

ماگ و لیوان تبلیغاتی:

ماگ و لیوان تبلیغاتی برای انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرد کاربرد دارند و نوع قابل حمل آن همیشه همراه با مشتریان خواهد ماند. هر زمان که از آن ماگ یا لیوان تبلیغاتی استفاده کنند، با دیدن نام برند بر روی هدیه به یاد خدمات شما خواهند افتاد و به مرور زمان تبدیل به نامی فراموش نشدنی در ذهن‌شان می‌شوید.

ماگ تبلیغاتی قیمتی بالاتر نسبت به لیوان های پلاستیکی عادی دارد اما شکل ظاهری آن منحصربفردتر بوده و می‌تواند تاثیر زیادی بر روی مخاطب بگذارد. لیوان و ماگ تبلیغاتی فضای زیادی برای چاپ طرح تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌دهد و با کمی خلاقیت می‌توانید هدیه‌ای خاص و چشم گیر تهیه کنید.

کیف مدارک تبلیغاتی:

با هدیه دادن کیف مدارک به افراد، از گم شدن مدارک و اسناد مهم آن‌ها جلوگیری کنید. کیف مدارک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی عالی برای برندهای مختلف است و در نمایشگاه‌ها می‌توان در داخل کیف مدارک یک برگه معرفی خدمات قرار داد تا افراد پس از هدیه گرفتن کیف، خدمات شما را با کمک آن برگه معرفی بشناسند.

می‌توان در کنار کیف مدارک تبلیغاتی، هدایای قیمت مناسبی مانند خودکار تبلیغاتی یا دفترچه یادداشت هم قرار داد تا تبلیغات شما دامنه وسیع‌تری پیدا کند.

کیف مدارک معمولا از جنس چرم مصنوعی یا طبیعی ساخته شده و طول عمر قابل توجهی دارد. اگر قیمت کیف مدارک چرمی برای برند شما بیشتر از بودجه مشخص شده است، می‌توانید از فولدرهایی استفاده کنید که قیمتی مناسب‌تر داشته و با رنگ بندی متنوع به بازار ارائه می‌شوند.

سررسید تبلیغاتی:

سررسید تبلیغاتی و تقویم تبلیغاتی اغلب در پایان سال مورد استفاده قرار گرفته و می‌توانند بسیار کاربردی باشد. اگر نمایشگاهی که قصد حضور در آن را دارید، پیش از شروع سال جدید برگزار می‌شود با ارائه یک سررسید تبلیغاتی می‌توانید خود را از سایر برندها متمایز سازید.

سررسید تبلیغاتی دارای لیست کاملی از تعطیلات و مناسبت‌های مختلف سال جدید است و افراد هر روز برای چک کردن تاریخ یا نوشتن کارهای روزمره به آن مراجعه می‌کنند.

در بین صفحات سررسید تبلیغاتی می‌توان خدمات یا محصولات برند را معرفی کرد و با طرحی زیبا آن‌ها را در لابلای سررسید قرار داد. از آنجایی که این سر رسید حداقل یک سال همراه با مشتریان خواهد ماند، تاثیر تبلیغاتی طولانی مدت از خود به جای خواهد گذاشت.

فلش تبلیغاتی:

هدایای تبلیغاتی که تا اینجای مقاله به آن‌ها اشاره شد دارای قیمتی مناسب بودند اما اگر می‌توانید بودجه بیشتری به تبلیغات اختصاص دهید، فلش تبلیغاتی هدیه‌ای عالی خواهد بود. امروزه هدایایی مانند فلش تبلیغاتی یا پاوربانک تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد و به کمک آن‌ها می‌توان افراد را تحت تاثیر قرار داد.

خصوصا اگر جامعه هدف شما قشر جوانان است. فلش های تبلیغاتی با ظرفیت‌های متنوعی روانه بازار می‌شوند که طرح و رنگ‌بندی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. می‌توان فلش تبلیغاتی را در کنار برگه خدمات یا هر محصول دیگری قرار داد، تا تاثیر پذیری بیشتری داشته باشد.

نمایشگاه در حال برگزاری، شرکت کنندگان در صندلی های خود نشسته اند.

 

خرید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

علاوه بر هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی  ذکر شده در این مقاله، می‌توان از هدایای دیگر هم بهره برد؛ همه چیز به نظر شخصی و بودجه شرکت بستگی دارد. اگر قصد دارید همراه با دادن هدیه تبلیغاتی، کیفیت محصولات خود را ثابت کنید می‌توانید از محصولات تولیدی خود برند به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده نمایید. تصور کنید که برند شما جدیدا خط تولیدی برای کرم‌های مرطوب کننده راه اندازی کرده است، در نمایشگاه می‌توان نمونه آزمایشی کرم مرطوب کننده را در بسته بندی کوچک‌تر در اختیار بازدید کنندگان قرار داد تا پس از شناختن کرم و اطمینان از کیفیت آن، محصول اصلی را خریداری نمایند.

جهت خرید هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه با بهترین قیمت موجود در بازار ایران، می‌توانید درخواست خود را با کارشناسان فروش ما در مدیرگیفت مطرح کنید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. علاوه بر مشاوره تلفنی، می‌توانید مستقیما به وب سایت مجموعه مراجعه کرده و قیمت روز این محصول را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *