وبلاگ هدایای تبلیغاتی

تأثیر هدایا تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌ها

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌ های بسیار تأثیر گذار در فروش است که باعث می‌شود خریدار به یک مشتری وفادار و همیشگی تبدیل شود. ذهن به لذت‌ های آنی هر چند کوچک جواب مثبت می‌دهد و این هدایا دقیقاً همین کار را می‌کنند و می‌توانند شما را در ذهن مشتری ماندگار کنند.

هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌هایی است که بر ذهن مشتری تأثیر بسیار مثبتی دارد. ممکن است شما هم تا به حال از جایی خرید کرده باشید و فروشنده پس از دادن بسته محتوای خریدتان، یک بسته هم به عنوان هدیه به شما داده باشد.

این همان هدیه تبلیغاتی است. معمولاً این هدایا از نظر قیمتی ارزان هستند ولی می‌توانند حس خوبی در شما ایجاد کنند.

از این رو هدایای تبلیغاتی روشی مؤثر برای برگرداندن مشتری در سری‌های بعد است تا باز هم از شما خرید کنند و به مشتری وفادار تبدیل شوند.

هدایای تبلیغاتی موجب کاهش رنج از دست دادن مقداری از سرمایه از سوی مشتری می‌شود.

هدایای تبلیغاتی چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

بازاریابی و تبلیغات عامل مهمی در فروش است که سبب می‌شود تا فروش در یک کسب و کار چندین برابر شود. روش‌های متعددی در تبلیغات وجود دارد؛ اما هدایا تبلیغاتی به علت لذت آنی که به مشتری می‌دهند، به خوبی بر روی ذهن فرد تأثیر گذاشته و احساس خوبی نسبت به خرید ایجاد می‌کنند.

یکی از مسائلی که در زمان خرید به وجود می‌آید، این است که رنج از دست دادن مقداری از سرمایه بسته به هزینه و خصوصیات فرد با شدت‌ های مختلفی توسط او احساس می‌شود. از این رو دادن هدایا تبلیغاتی باعث می‌شود تا این رنج در همان لحظه سرکوب شود و ناخودآگاه در مراجعات بعدی مشتری فروشگاه شما را ترجیح دهد.

شما می‌توانید این محصول را نه تنها به عنوان هدیه بلکه به منظور جذب مشتری برای خرید بعدی همان محصول به او ارائه دهید.

یک هدیه تبلیغاتی خوب نه تنها برای کسب و کار شما بازاریابی نامحسوسی را انجام می‌دهد بلکه باعث قدردانی شما از افرادی می‌شود که با برندتان همراه شده‌اند و از شما خرید انجام داده‌اند.

هدایا تبلیغاتی و نتایجی که برای شما در بر دارد؟

۸۸ درصد کسانی که هدایا تبلیغاتی گرفته‌ اند، تبلیغ‌ کننده را به خاطر می‌آورند

تحقیقات نشان می‌دهد از هر ۱۰ نفر ۷ نفر در ۱۲ سال گذشته حداقل یک محصول تبلیغاتی را دریافت کرده‌اند. یک نتیجه مشابه که در بین همه‌ی آن‌ ها مشاهده می‌ شد این بود که یاد آوری تبلیغ و پیام در اولین آیتم تبلیغاتی بیشتر به یاد می‌ ماند و ۸۸ درصد تبلیغ کننده را هم به یاد می‌آورند.

علاوه بر این ۷۰ درصد افراد هدایا تبلیغاتی که دریافت کرده‌ اند به یاد دارند. این آمار نشان می‌دهد هدایا تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار است و تا مدت‌ ها در ذهن مشتری ماندگار می‌شود.

هدایا تبلیغاتی می‌تواند مخاطب شما را به مشتری وفادار تبدیل کند

همیشه هم نیاز نیست هدایایی که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌دهید متناسب با خرید فرد باشد یا از همان خانواده باشد. اتفاقاً اگر هدایا از کالاهای دیگری انتخاب شوند هیجان بیشتری را برای مشتری به ارمغان می‌آورند.

می‌توانید اجناس ارزان قیمت خود را برای فروش‌ های گران‌ قیمت‌ تان به عنوان هدایا تبلیغاتی قرار دهید. برخی افراد یک سری اجناس را به عنوان هدیه به مشتریان ارائه می‌دهند و آن‌ ها می‌توانند خودشان در بین آن‌ ها یکی را انتخاب کنند.

این هدایا همیشه هم نیاز نیست یک کالا باشد، شما می‌توانید تخفیف درصدی در فروش‌های بعدی، بلیط شرکت در قرعه‌کشی و … را هم به عنوان یک نوع هدایا تبلیغاتی در نظر بگیرید.

خودکار تبلیغاتی چگونه اختراع شد؟

خودکار چگونه اختراع شد ؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که خودکاری که هر روز با آن سر و کار دارید چگونه اختراع شده است؟همه می گویند نیاز، مادر اختراع است ولی خودکار تبلیغاتی به خا...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *