وبلاگ هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی جام جهانی

هدایای تبلیغاتی جام جهانی

 یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های سراسر دنیا، ورزش است که طرفداران زیادی دارد. جای تعجب نیست که تبلیغات در رقابت‌های ورزشی با استقبال برندها روبه‌رو شده و افراد زیادی ترجیح می‌دهند به جای برگزاری کمپین‌های مختلف، از تبلیغات در مسابقات ورزشی استفاده کنند. یکی از متدوال‌ترین روش‌های بازاریابی، ارائه هدایای تبلیغاتی است که به شما اجازه می‌دهد بدون صرف بودجه زیاد، برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

یکی از مزایای بزرگ هدایای تبلیغاتی این است که آشنایی با برند در سطح وسیعی اتفاق خواهد افتاد. زمانی که شما یک وسیله با لوگوی خود به مشتریان بالقوه هدیه می‌دهید، علاوه بر خود افراد، اطرافیان آن‌ها هم نام برند را خواهند دید و تعدادی از آن‌ها به مشتریان شما اضافه خواهند شد. البته این موضوع به این بستگی دارد که هدیه تبلیغاتی شما تا چه حد کاربردی است. برخی از هدایا در جامعه توسط افراد زیادی دیده می‌شود، به طور مثال زمانی که خودکار تبلیغاتی هدیه دهید، آن خودکار توسط همه افراد در بانک یا محیط اداره دیده خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی برای جام جهانی

اگر قصد دارید برای مسابقات جام جهانی پیش رو، از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید گزینه‌های مختلفی برای خرید وجود دارد. چنانچه هدایای شما ماهیتی ورزشی داشته باشند، تاثیر بهتری از خود بر جای خواهند گذاشت اما استفاده از هدایای رایج هم تاثیر خود را می‌گذارد. در صورتی که کمپین تبلیغاتی جام جهانی به خوبی انجام گیرد، می‌توانید توجه طرفداران ورزش و حامیان بالقوه را به خود جلب کرده و دسترسی خود را به مخاطبان جدید گسترش دهید.

هدایای تبلیغاتی جام جهانی - جام جهانی فوتبال، ماگ و لیوات تبلیغاتی لباس تبلیغاتی و توپ فوتبال

لباس ورزشی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای جام جهانی، خرید و سفارشی سازی لباس‌ های ورزشی است که کاربرد زیادی دارند. تی شرت، ژاکت و کلاه برای یک بازی ورزشی استفاده می‌شوند و شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را به جامعه هدف خود هدیه دهید. حتی اگر برای دیدن بازی به استادیوم نروند، می‌توانند از پوشاک ورزشی ارائه شده توسط برند شما برای رقابت‌های مختلف خود استفاده کنند.

شما باید لوگوی خود را به لباس ورزشی انتخابی اضافه کنید تا افراد مختلف با هر بار استفاده نام برند و لوگوی شرکت را مشاهده کنند.

کوسن مخصوص صندلی و نشستن تبلیغاتی

کوسن صندلی یکی از هدایای بسیار خاص است که برندهای زیادی از کاربرد آن غافل هستند. این کوسن می‌تواند خشکی صندلی استادیوم یا ماشین و … از بین برده و در همه شرایط همراه مشتریان باشد. در گوشه‌ای از این کوسن می‌توانید لوگوی خود را چاپ کرده و یا رنگ کلی آن را از رنگ لوگوی برند انتخاب کنید.

کیف تبلیغاتی

کیف‌ های تبلیغاتی از جمله هدایای هستند که برای هر کمپینی قابل استفاده خواهند کرد. کیف اداری، کیف پول، کیف رو دوشی و … انواع  مختلف کیف را تشکیل می‌دهند که بسته به بودجه شرکت می‌توانید گزینه مناسب را خریداری کنید. کیف‌های ورزشی برای جام جهانی انتخاب بهتری بنظر می‌رسد و در هنگام رفتن به باشگاه و برای حمل وسایل، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با انتخاب جنس با کیفیت، پس از جام جهانی هم این کیف‌ها استفاده خواهند شد و بازه تبلیغاتی آن‌ها محدود به یک هفته یا یک ماه نیست بلکه تا بیش از یک سال هم می‌توان از آن برای جابجایی وسایلی نظیر زیر انداز، لباس ورزشی یا بطری آب کمک گرفت.

ماگ تبلیغاتی

طرفدار هر ورزشی که باشید، نوشیدن چای، قهوه یا آبمیوه حین تماشای مسابقات لذت دیدن آن را دو چندان می‌سازد. ماگی که برای این هدف استفاده می‌شود، می‌تواند از سمت برند شما به مشتریان هدیه داده شود. ماگ‌ها دارای تنوع طرحی زیادی هستند اما برای جذاب‌تر بنظر رسیدن ماگ تبلیغاتی، می‌توانید یک طرح ورزشی بر روی آن چاپ کنید.

بطری‌های ورزشی تبلیغاتی

بطری ورزشی از جمله هدایای تبلیغاتی قیمت مناسب و کاربردی است که در همه محیط‌ ها همراه افراد خواهد بود و به خوبی وظیفه تبلیغات شما را انجام می‌دهد. این بطری‌ ها برای نگهداری از آب گرم یا آب سرد استفاده شده و دارای رنگ‌ های بسیار زیادی است که دامنه انتخاب شما را وسیع‌تر می‌کند.

خرید هدایای تبلیغاتی برای جام جهانی

اگر تصمیم دارید از جام جهانی به بهترین شکل ممکن برای تبلیغات خود استفاده کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه مدیرگیفت مشورت کرده و بهترین هدیه را برای برند خود سفارش دهید. فصل مسابقات می‌تواند باعث دیده شدن بیشتر برند شما شود و این امر در کنار بالا بردن اعتبار برند، منجر به افزایش فروش و مشتریان خواهد شد.