وبلاگ هدایای تبلیغاتی

آیا میدانید چرا نوک خودکار جوهر پس می دهد و یا نمی نویسد ؟

خودکار تبلیغاتی

حتما برای شما هم پیش آمده که خودکار تبلیغاتی شما ننویسد و یا در هنگام نوشتن قطع و وصل شود و یا جوهر پس دهد. در این متن، دلایل جوهر پس دادن نوک خودکار و مکانیزم نوشتن در خودکار توضیح داده شده است.

ساختار خودکار تبلیغاتی:

ساختار خودکار تبلیغاتی اگر چه ساده است ولی بسیار ضعیف است. برای مثال ساچمه خودکار به قدری ریز است که قطرش دقیقا به باریکی خطی است که خودکار می کشد. این ساچمه بسیار ظریف بایستی بتواند در بدنه نگهدارنده ساچمه به راحتی بغلتد. بنابراین نگهدارنده ساچمه نیز بایستی دقیق در عین حال به ظرافت خود ساچمه باشد.

بنابراین این ظرافت نقطه ضعف خودکار می باشد. به نحوی که اگر خودکار با نوک بر روی زمین بیافتد آسیب دیدن ساچمه و نگهدانده ساچمه قطعی است. حتی بهترین و گرانترین خودکار هم بر اثر زمین خوردن با نوک آسیب می بیند. اگر ضربه  به ساچمه وارد شود یا باعث فرورفتگی در ساچمه میگردد و یا پایه های نگهدارنده ساچمه را از جای خود منحرف می کند.

 

 

در هر دو حالت حرکت ساچمه خودکار تبلیغاتی در بدنه نگهدارنده دچار اختلال می شود و این فرو رفتگی ساچمه و انحراف بدنه باعث برداشت حجم بیشتری از جوهر و انتقال آن به سطح کاغذ می شود که اصطلاحا می گوییم خودکار جوهر پس میدهد و یا اینکه ساچمه نمی تواند درست حرکت کند و لحظاتی در جای خود قفل شده و عدم حرکت آن باعث عدم توانایی انتقال جوهر به سطح کاغذ و نهایتا ننوشتن خودکار میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *