وبلاگ هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی پاییزه

هدایای تبلیغاتی پاییزه

یکی از ابزارهای تبلیغاتی محبوب بین کسب و کارهای کوچک و بزرگ، هدایای تبلیغاتی هستند که از سال‌های دور به دلیل بازدهی بالا مورد استفاده قرار می‌گرفتند و امروزه هم کاربرد زیادی در آگاهی برند شرکت‌ها ایفا می‌کنند. تفاوت اصلی هدایای تبلیغاتی با سایر روش‌های تبلیغاتی در این است که شخص معمولاً کالای واقعاً مفیدی دریافت می‌کند که مطمئناً از آن استفاده خواهد کرد اما تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی محدود به مشاهده یک تبلیغ بصری است. در این مقاله به بررسی هدایای تبلیغاتی پاییزه می پردازیم.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

  • هدایای تبلیغاتی معمولا حس خوبی در مشتریان شما ایجاد خواهد کرد. ایجاد حس خوب در افراد سبب افزایش شمار مشتریان خواهد شد و علاوه بر آن وفاداری مشتریان قدیمی را کسب خواهد کرد.
  • هدایای تبلیغاتی برای طولانی مدت قابل استفاده هستند. چنانچه کیفیت هدایای تبلیغاتی بالا باشد، معمولا برای طولانی مدت نگهداری و استفاده می‌شود که نتیجه این استفاده طولانی، آشنایی افراد بیشتر با خدمات شما خواهد بود.
  • با کمک هدایای تبلیغاتی می‌توان مستقیما جامعه هدف مورد نظر شرکت را هدف قرار داد. با کمک روش هدایای تبلیغاتی، برند قادر است بازار را به طور کامل کنترل کند، زیرا امکان ارائه هدیه برای دستیابی به مخاطبان از پیش انتخاب شده وجود دارد.
  • هدیه تبلیغاتی در مکان‌های مختلفی همراه با افراد خواهد بود. هدیه تبلیغاتی را می‌توان در مکان‌هایی مانند کیف پول، جیب، ماشین شخصی، روی دیوار ادارات، داخل یا روی میز خانه و حتی در اتاق خواب نگهداری کرد، جایی که معمولا هیچ وسیله تبلیغاتی دیگری در آن نفوذ نمی‌کند؛ در نتیجه برند شما توسط افراد بیشتری دیده می‌شود.
  • ارائه اقلام تبلیغاتی هزینه کمی برای شرکت‌ها در پی دارد. برندهای کوچکی که بودجه زیادی برای تبلیغات خود ندارند، می‌توانند با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را کسب کنند. از آنجایی که هدایای تبلیغاتی معمولا از بین وسایل کاربردی و ارزان روزمره انتخاب می‌شوند، خرید آن‌ها نیاز بودجه کمرشکنی نخواهد داشت.

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب

نوع هدیه تبلیغاتی باید بر اساس موقعیت و هدف کمپین تبلیغاتی انتخاب شود. اگر یک همایش معمولی برگزار می‌کنید که مخاطبان نسبتاً متنوعی در آن شرکت خواهند کرد، منطقی است که یک هدیه کاربردی برای تمامی اقشار مانند خودکار را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید. از سمت دیگر هنگام دیدار با یک شریک مهم، به یک هدیه خاص‌تر نیاز است؛ مانند یک خودکار گران قیمت یا یک ماگ منحصربفرد. اگر قصد قدردانی از مشتریان خاص خود را دارید، می‌توانید در کنار نوع هدیه اسم شخص را نیز حک کنید تا هدیه اثر بهتری داشته باشد.

در کنار انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی، باید به مناسب و روز ارائه آن هم فکر کنید. اگر هدیه تبلیغاتی خود را در تاریخ خاصی عرضه کنید، بدون شک تاثیر بهتری خواهد داشت. به طور مثال تشکر از پزشکان در روز پزشک اثر بسیار خوبی بر جای خواهد گذاشت و نام شما را تا همیشه در ذهن افراد حک می‌کند. علاوه بر مناسبت‌ های خاص، ماه‌ها یا فصل‌ها هم انتخاب خوبی برای ارائه هدیه تبلیغاتی هستند. زمانی که وارد فصلی مانند پاییز می‌شوید می‌توانید بسته به حس و حال این فصل، هدایای خاص آن را تهیه کنید تا افراد مختلف بتوانند از آن هدایا در فصل پاییز بیشترین استفاده را ببرند.

هدایای تبلیغاتی پاییزه

هدایای تبلیغاتی پاییزه

با ورود به فصل پاییز می‌توانید کمی خلاقانه‌تر عمل کرده و هدایایی به مشتریان ارائه دهید که در سه ماه آینده کاربرد زیادی دارند.

چتر تبلیغاتی:

اگر در منطقه‌, ای زندگی می‌کنید که باران پاییزی زیباترین روز ها را برای شما رقم می‌زند، ارائه چتر تبلیغاتی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. چترها دارای تنوع طرحی و رنگی زیادی بوده و می‌توانند در صورت بالا بودن کیفیت، تا چندین سال همراه مشتریان شما باقی بمانند.

ماگ تبلیغاتی به همراه ست دمنوش:

نوشیدن دمنوش در هوای دلپذیر فصل پاییز بسیار لذت بخش خواهد بود. شما می‌توانید ماگ تبلیغاتی برند خود را به همراه ست دمنوش در اختیار مشتریان قرار دهید تا نهایت استفاده را از هدیه تبلیغاتی شما ببرند. این هدیه در فصل پاییز طرفداران زیادی دارد و در عین حال نیازی به پرداخت هزینه بالا برای خرید آن نخواهید داشت.

هدایای تبلیغاتی پاییزه

شال و گردن تبلیغاتی:

اگر جامعه هدف شما مشخص است و می‌توانید هزینه بیشتری صرف خرید هدیه تبلیغاتی کنید، شال و گردن گزینه مناسبی برای فصل پاییز خواهند بود. شال و گردن با اندازه و رنگ بندی‌های زیادی در بازار عرضه می‌شود که هر برند بسته به سلیقه شخصی خود می‌تواند تعدادی از آن‌ها را سفارش دهد.

پتو تبلیغاتی:

پتو مسافرتی تبلیغاتی جز هدایای است که در خانه، ماشین و محل کار می‌تواند همراه افراد باقی بماند و کاربرد زیادی هم در فصل پاییز خواهد داشت. پتو بسته به برند تولید کننده و جنس آن دارای قیمت‌های بسیار متنوعی است که برای خرید بهترین نوع آن باید هزینه زیادی بپردازید.

خودکار و خودنویس تبلیغاتی:

خودکار و خودنویس تبلیغاتی محدود به هیچ بازه زمانی نیست و می‌توان از آن برای همه کمپین‌ ها و در همه ماه‌های سال استفاده کرد. خودکار تبلیغاتی هزینه بسیار پایینی داشته و همه برندها می‌توانند از آن برای تبلیغات خود استفاده نمایند.