وبلاگ هدایای تبلیغاتی

چاپ پاور بانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود و استفاده از وسایل الکترونیک یک امر ضروری برای زندگی روزمره شده است.

شما هر روز مدت زمان زیادی را برای کار با موبایل، تبلت و… می گذارید، در نتیجه شارژ باتری گوشی تان دیر یا زود تمام می شود. این اتفاق وقتی باعث ناراحتی می شود که در حین انجام کار یا تماسی مهم باشید و به برق هم دسترسی نداشته باشید.

و یا ممکن است کوهنوردی باشید که شب در کوه می مانید و برای ثبت زیبایی های طبیعت به دوربین موبایل و یا برای تماس با فوریت به آن احتیاج داشته باشید.

در این مواقع به وسیله ای احتیاج دارید که به شما کمک و خیالتان را از این بابت راحت کند و این فرشته نجات پاوربانک تبلیغاتی است.

پاور بانک وسیله ای قابل حمل است که می تواند از طریق درگاه USB از باتری داخلی خود انرژی تأمین کند. پاور بانک ها برای شارژ دستگاه های کوچکتر با باتری با پورت USB مانند تلفن های همراه و تبلت ها محبوب هستند و می توانند به عنوان منبع تغذیه برای لوازم جانبی مختلف مجهز به USB مانند چراغ ها، پنکه های کوچک و شارژرهای باتری دوربین دیجیتال مورد استفاده قرار گیرند. آنها معمولاً با منبع تغذیه USB شارژ می شوند. پاور بانک شامل یک مدار کنترل است که هم شارژ باتری را تنظیم می کند و هم ولتاژ باتری را به ۵.۰ ولت برای پورت USB تبدیل می کند.

منبع: ویکی پدیا

تا اینجا با اهمیت پاوربانک و نقش آن در زندگی آشنا شدیم. حال تصور کنید شخصی باشید که آن را هدیه می گیرید. حس خوب آن لحظه و شخصی که آن را به شما داده است، در هر بار استفاده به یاد شما می آید.

اگر صاحب کسب و کاری باشید و بخواهید تبلیغاتی در راستای رشد تجارتتان انجام دهید، می دانید که یکی از عالی ترین و پربازده ترین روش، اهدای هدایای تبلیغاتی می باشد. هدیه تبلیغاتی با حس خوبی که در مخاطب ایجاد می کند، باعث می شود نام برند در ذهن ماندگار شود.

انتخاب هدیه تبلیغاتی کاری تقریبا دشوار است و باید دارای ویژگی هایی باشد تا موثر واقع شود. یکی از این ویژگی ها، استفاده مکرر در روز و در معرض دید مخاطب بودن است. با چاپ فلت بد و یا حکاکی نام برندتان بر روی محصولات تبلیغاتی می توانید روزانه چندین بار تجارتتان را به مشتری یادآور شوید.

چاپ پاور بانک

پاور بانک تبلیغاتی، هدیه ای مدرن

پاوربانک تبلیغاتی می تواند جز هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و شیکی باشد که به رشد و ترقی کسب و کارتان کمک می کند. نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی فضای نسبتا خوبی برای چاپ و حکاکی متن تبلیغاتی و نام برند دارد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت پاوربانک ، در معرض دید بودن است. با توجه به استفاده زیادی که دارد، افراد از آن علاوه برای منزل در مکان های عمومی نیز استفاده می کنند و به این معناست که علاوه بر دیده شدن برند توسط فردی که آن را هدیه گرفته، دوستان و افرادی که در کنارش هستند نیز لوگو و برندتان را می بینند.

چاپ پاور بانک

پاوربانک تبلیغاتی انواع و رنگ های گوناگونی دارد. نوع باتری این محصولات لیتیومی است. چاپ پاوربانک تبلیغاتی از نوع حکاکی لیزری می باشد که طول عمر بالایی دارد و ماندگار است و به این راحتی ها پاک و یا کمرنگ نمی شود.

اگر قصد هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی را دارید به این نکته توجه کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

زیرا این نوع هدیه تبلیغاتی از نوع هدایای خاص و ماندگار است که تا مدت ها در دست مخاطب می ماند و اگر زود خراب شود یا مشکلی برایش پیش بیاید، اعتبار شرکت شما زیر سوال می رود و اعتماد مشتریانتان را از دست می دهید.

اگر می خواهید این هدیه تبلیغاتی را به مدیران شرکت های دیگر بدهید، پیشنهاد ما این است که در کنار پاوربانک، اقلام دیگری را مانند فلش تبلیغاتی ، خودکار فلزی  یا دیگر محصولات دیجیتال که نام برندتان بر روی آن حک شده است، را قرار دهید و ستی زیبا و شیک مختص به کسب و کار خودتان را تهیه و عرضه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *