نمایش 1–28 از 80 نتیجه

فلش تبلیغاتی فلزی D36

98,000 تومان135,000 تومان

فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی

امروزه ابزار های مختلفی برای جابجایی اطلاعات دیجیتال در بازار موجود می باشد. فلش تبلیغاتی را می توان به عنوان یکی از بهترین و راحت ترین وسایل برای نگهداری و انتقال اطلاعات نام برد که روزانه مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد. این روزها اکثر مردم به حداقل یک فلش احتیاج دارند.

فلش مموری تبلیغاتی تجهیزاتی جدید برای هدایای تبلیغاتی است که می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. قیمت فلش به موارد بسیاری مثل برند فلش و حجم آن بستگی دارد. شما به راحتی می‌توانید لوگو و طرح مورد نظر خود را روی این فلش مموری‌ ها چاپ کنید. این دستگاه‌ ها در انواع مدل مختلفی قابل سفارش می‌ باشند. شما به راحتی می‌توانید فلش تبلیغاتی را در هر تعدادی که دوست دارید سفارش دهید.

فلش مموری تبلیغاتی چیست؟

فلش مموری تبلیغاتی یک قطعه کوچک است که برای جابه جایی و ذخیره داده و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. بزرگترین ویژگی این فلش مموری ها استفاده از آن در تبلیغات است. بسیاری از شرکت‌ ها و مشاغل برای آشنایی افراد با کالا و خدمات و برندشان از این فلش تبلیغاتی برای هدیه یا تبلیغات استفاده می‌کنند.

نکته مهم برای انجام این کار، ظاهر این فلش مموری‌ ها است، به این معنی که می‌توان لوگو، برند یا تصویر محصول مورد نظر را بر روی فلش حک یا چاپ کرد. فلش تبلیغاتی به دلیل کوچک بودن و در عین حال در دسترس بودن برای هر مشاغلی یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی محسوب می‌شود. شما می‌توانید تصویر لوگو یا هر متنی را که می‌خواهید روی فلش خود چاپ کنید.

نکته دیگر این است که همه رایانه ها دارای یک یا چند پورت USB هستند و هر پورت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی دستگاه هایی مانند ماوس، چاپگر یا هارد اکسترنال را به رایانه خود متصل کنید. مشتریان هدف شما وقتی تصمیم به استفاده از محصولات یا خدمات شما می‌گیرند، قطعاً از فلش تبلیغاتی شما استفاده خواهند کرد.

انواع مختلفی از فلش‌ های تبلیغاتی وجود دارد که از بین آنها می‌توانید نوع مناسبی را که با سلیقه و کسب و کار خود مطابقت دارد انتخاب کنید.

فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی

از آن جایی که هدایای تبلیغاتی بهتر است از بین وسایل پرکاربرد روزانه انتخاب شود تا به صورت مداوم یادآور برند و نام تجاری شما باشد، فلش تبلیغاتی میتواند انتخابی ارزشمند باشد که افراد با هر سن و موقعیت اجتماعی می توانند از آن استفاده کنند. با انتخاب فلشی قدرتمند با چاپ تبلیغات هدفمند، مطمئن باشید مشتریان هنگام استفاده به فکر شما و کسب و کارتان هستند.

فلش تبلیغاتی با دارا بودن امکان حکاکی لیزری لوگو و متن، هدیه تبلیغاتی است که معرف شرکت و کسب و کارتان می باشد.

ظرفیت فلش تبلیغاتی

فلش های تبلیغاتی انواع گوناگونی شامل فلزی، چرمی، کارتی، پازلی و… دارند که می توانید با توجه به بودجه و نیاز خودحجم مورد نظر را انتخاب کنید. ظرفیت های موجود به شرح زیر می باشد:

  • ظرفیت 8 گیگ
  • ظرفیت 16 گیگ
  • ظرفیت 32 گیگ
  • ظرفیت 64 گیگ

 

دانلود کاتالوگ هدایای تبلیغاتی