در حال نمایش 5 نتیجه

جلد دسته چک

کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ با کمک روش‌ های تبلیغاتی مختلف، به جذب مشتریان جدید می‌پردازند و با برنامه ریزی کمپین‌ های تبلیغاتی، مقدمات آشنایی افراد جدید با خدمات و محصولات شرکت خود را فراهم می‌سازند. هدایای تبلیغاتی یکی از همین روش‌ های تبلیغاتی است که در مدت زمان کمی می‌تواند به افزایش شمار مشتریان کمک زیادی کند.

برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب، در ابتدا مشخص کنید که قصد دارید هدیه تبلیغاتی خود را به چه کسانی تقدیم کنید، شاید تصمیم بگیرید به منظور قدردانی از مدیران شرکت یک هدیه تبلیغاتی برای آن‌ها ارسال کنید، در این شرایط می‌توان از ست رومیزی یا ست کیف اداری استفاده کرد. گاهی اوقات هدف هدیه تبلیغاتی، معرفی بیشتر خدمات شرکت است و با قصد خرید انبوه هدیه تبلیغاتی را خواهید داشت، در این شرایط یک خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ، فلش کارتی تبلیغاتی  و … می‌ توان گزینه ایده‌ آلی برای شما باشد. از جمله هدایای تبلیغاتی قیمت مناسب و زیبا، جلد دسته چک است که معمولا از جنس چرم طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود.

خرید جلد دسته چک تبلیغاتی

جلد دسته چک فضای زیادی برا چاپ لوگو و شعار کمپانی در اختیار شما قرار خواهد داد و به همین دلیل می‌توان با یک طراحی خاص، هدیه‌ ای زیبا به مشتریان خود ارائه دهید. این هدیه بسیار سبک وزن بوده و می‌تواند در تمام طول روز همراه با افراد در داخل کیف یا جیب باقی بماند. هر زمان که یکی از مشتریان، به دسته چک خود نیاز پیدا کنید این جلد دسته چک را از کیف خود خارج کرده و اطرافیان با دیدن لوگوی شما بر روی جلد تبلیغاتی، خدمات شما را خواهند شناخت؛ به همین دلیل این هدیه صرفا محدود به زمان خاصی نخواهد بود و حتی بعد از گذشت یک سال می‌تواند مشتریان جدیدی را به سمت شرکت شما هدایت کند.

هدایای تبلیغاتی مدیرگیفت | جلد دسته چک