وبلاگ هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری

هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری

بسیاری از کسب و کار های کوچک و بزرگ برای بیشتر دیده شدن از روش‌ های تبلیغاتی استفاده می‌کنند که بسته به هدف و بودجه شرکت، این روش می‌تواند متفاوت باشد.

کمپانی‌های بزرگ و پر درآمد روش‌ هایی مانند تبلیغات در تلویزیون را در دستور کار خود قرار می‌دهند زیرا بازدهی قابل قبولی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت و از سمت دیگر توان پرداخت هزینه بالای آن را نیز دارند اما شرکت‌های کوچک‌تر، به روش‌های دیگری روی می‌آورند که یکی از بهترین آن‌ها هدایای تبلیغاتی است.

هدیه تبلیغاتی به یک وسیله پرکاربرد گفته می‌شود که بر روی آن لوگو و نام شرکت شما درج شده است. هر زمان افراد از وسیله استفاده کنند، نام برند شما را بر روی آن خواهند دید و تبدیل به یکی از مشتریان وفادار شما خواهند شد.

علاوه بر آن، اطرافیان آن فرد هم با دیدن لوگو درج شده بر روی هدیه با خدمات شما آشنا شده و در صورت نیاز، به شرکت شما مراجعه خواهند کرد. با توجه به بازگشت سرمایه بسیار خوب هدایای تبلیغاتی، حتی برندهای بزرگ هم از آن برای کمپین‌ های خود استفاده می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی لوکس در کریسمس

محبوب ترین هدایای تبلیغاتی خاص

تنوع هدایای تبلیغاتی خاص بسیار بالا بوده و هر برند با توجه به شرایط خود، یکی از هدایا را انتخاب می‌کند. محبوب‌ ترین هدایای تبلیغاتی موجود در بازار خودکار تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، تی‌شرت تبلیغاتی، خود نویس تبلیغاتی و … هستند که با طرح‌ های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند.

این هدایا برای عموم مردم کاربرد دارند اما اگر به دنبال هدیه‌ ای هستید که شما را نسبت به سایر رقبا متمایز سازد، هدایای تبلیغاتی خاص و لاکچری انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی خاص و لاکچری را می‌توان برای قدردانی از مدیران و کارمندان بالا رتبه هم استفاده کرد. از آنجایی که این هدایا گران قیمت بوده و کیفیت بالایی هم دارند، ممکن است تا سالیان طولانی همراه با افراد باقی بمانند و آن‌ها بتوانند حتی با گذشت زمان، از هدیه تبلیغاتی استفاده نمایند. هر چه طول عمر یک هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد، اثر بخشی بهتری بر روی کمپین تبلیغاتی شما بر جای خواهد گذاشت. در ادامه به معرفی چند هدیه تبلیغاتی لوکس و لاکچری می‌پردازیم که برای کمپین‌ های خود می‌توانید از آن‌ ها استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری

معرفی هدایای تبلیغاتی خاص

ساعت تبلیغاتی:

یکی از هدایای تبلیغاتی خاص و خیره کننده، ساعت‌ های مچی هستند که با تنوع قیمت بالایی در بازار یافت می‌شوند. ساعت‌ های تولید شده توسط برند های مطرح، قیمت بالایی داشته و در عین حال طرفداران زیادی دارند. هدیه دادن این ساعت نفیس، نام شما را تا همیشه در ذهن افراد حک خواهد کرد.

ست چرم تبلیغاتی:

ست چرم تبلیغاتی می‌تواند شامل یک کیف پول چرم، جا کلیدی، جا کارتی، کیف مدارک، کمربند و … باشد. ست‌ های چرم با دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی و معمولا در رنگ‌های عسلی، قهوه‌ای و مشکی ساخته می‌شوند. با توجه به نظر خود می‌توانید وسایلی به داخل این ست اضافه کرده و یا برخی از آن‌ ها را حذف کنید. این هدیه بسیار کاربردی خواهد بود و در صورتی که چرم آن جنس خوبی داشته باشد، برای مدت زمان طولانی کنار مشتریان شما باقی می‌ماند.

پاوربانک و فلش تبلیغاتی:

در زندگی امروزه که بیشتر افراد به گوشی‌ های همراه خود وابسته هستند، هدیه دادن یک پاوربانک آن‌ ها را خوشحال خواهد کرد. در کنار پاوربانک تبلیغاتی، می‌توانید یک فلش تبلیغاتی برای ذخیره فایل‌های مختلف هم قرار دهید و بر گوشه‌ای از آن نام برند خود را درج نمایید. از آنجایی که پاوربانک و فلش جز وسایلی با طول عمر بالا هستند، تبلیغات شما محدود به زمان خاصی نخواهد بود.

کارو وخودکار و هدایای تبلیغاتی لاکچری

خودنویس تبلیغاتی:

در بازارخودنویس و خودکار تبلیغاتی متنوعی را پیدا خواهید کرد اما اگر به دنبال یک هدیه لوکس هستید، از خودنویس های خاص استفاده کنید که در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهند کرد. این خودنویس‌ ها تحت نظر برند های مطرح دنیا تولید شده و دارای بسته‌ بندی زیبا هستند که ارزش آن خودنویس را دو چندان می‌سازد. مدیران و کارمندان از خودنویس تبلیغاتی استقبال زیادی خواهند کرد زیرا در طول روز می‌توانند امضا یا یادداشت‌ های خود را با کمک آن انجام دهند.

عطر و ادکلن تبلیغاتی:

برای انتخاب عطر و ادکلن تبلیغاتی باید دقت زیادی به خرج دهید زیرا رایحه‌ های مختلف ادکلن، با سلیقه همه افراد همخوانی ندارد و باید به دنبال مدلی همه پسند باشید. پس از خرید ادکلن و عطر تبلیغاتی، نوبت به انتخاب یک جعبه زیبا می‌رسد. در این هدیه تبلیغاتی، بسته بندی اهمیت زیادی دارد و باعث زیباتر شدن هدیه شما خواهد شد.

خرید هدیه تبلیغاتی خاص

برای تهیه انواع هدایای تبلیغاتی خاص با بهترین قیمت می‌توانید درخواست خود از طریق سایت‌ های معتبری مانند مدیرگیفت ثبت کنید. کارشناسان فروش مدیر گیفت بسته به بودجه شرکت به شما در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی کمک خواهند کرد. تمامی محصولات مدیرگیفت با کیفیت بسیار بالایی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *