وبلاگ هدایای تبلیغاتی

راهنمای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی برای شب یلدا

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

شب یلدا یکی از قدیمی‌ ترین اعیاد ایران است که مردم هر ساله آن را جشن می‌گیرند. این شب از تمام شب های سال طولانی‌تر بوده و مردم هرساله با در این شب، با برگزاری دورهمی و مهمانی‌ هایی به یکدیگر کادو می‌دهند. خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا همیشه با چالش‌ های خاصی رو به رو است. به خصوص زمانی که هدیه مناسبتی نیز باشد این حساسیت دو چندان می‌شود. هدایای شب یلدا تنها مختص به خانواده‌ها نیست بلکه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز با دادن هدایای تبلیغاتی به گروه‌ها و افراد که احتمال تبدیل شدن آن‌ها به مشتری درآینده بالا است می‌کنند.

کلاه، تبشرت، ماگ، هدفون، کیف، عینک و دیگ پیشنهادات هدایای تبلیغاتی برای شب یلدا

آخرین شب پاییز به نام یلدا نام گرفته است، یلدا طولانی‌ ترین شب سال است که مردم ایران آن را جشن می‌گیرند و با دادن هدیه و خواندن فال حافظ و استفاده از تنقلات و هدیه دادن، یک شب به یادماندنی را در آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب سال، رقم می‌زنند.

ارائه هدیه تبلیغاتی شب یلدا تنها مختص به افراد یک خانواده نیست و بلکه ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ های اداری حرفه‌ ای نیز اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی برای شب یلدا به مشتریان، رقبا یا گروه‌های احتمالی که احتمال تبدیل شدن آن‌ ها به مشتری درآینده بالا است می‌کنند.

در این مطلب، مهم‌ترین نکات برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا همراه پیشنهاداتی برای هدیه شب یلدا شرکتی آورده شده است، اگر شما هم قصد خریداری بهترین هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

چرا انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای شب یلدا مهم است؟

یلدا یک شب خیلی مهم و با ارزش برای تمام مردم ایران است، هر هدیه و کادویی که به مناسبت این جشن پر اهمیت، به افراد ارائه شود، در یاد و خاطره آن‌ها ثبت خواهد شد.

یلدا یک فرصت استثفنایی است که با ارائه هدایای تبلیغاتی هوشمندانه و کاربردی نام برند کسب و کارتان را در اعماق ذهن افراد ثبت کنید البته برای رقم زدن ارائه بهترین کادوهای تبلیغاتی شب یلدا باید هوشمندانه دست به انتخاب بزنید و بهترین محصولات را جهت ارائه هدیه انتخاب کنید.

بهترین پیشنهاد ها برای هدایای تبلیغاتی شب یلدا

ماگ، فلش، خودکار مداد و دیگر هدایای تبلیغاتی برای شب یلدا

احتمالاً زمان انتخاب بهترین محصول جهت ارائه به عنوان هدیه تبلیغاتی کمی گیج شوید و تصمیم گیری برای انتخاب بین پیشنهادات مختلف، کمی برای شما سخت شود!

نیازی به نگرانی نیست چون در ادامه ما به شما 5 مورد از بهترین انتخاب‌ های برای هدیه شب یلدا را معرفی می‌کنیم، موارد معرفی شده می‌توانند برای هدیه تبلیغاتی کسب و کارشما یک انتخاب عالی باشند.

فلش کارتی تبلیغاتی

فلش کارتی تبلیغاتی یک محصول کاربردی جالب ترکیب شده از کارت و فلش است، اکثر افراد از فلش‌ های کارتی تبلیغاتی استفاده می‌کنند به علت کاربردی بودن فلش موجود در این سازه، می‌توان همیشه برای کارهای مختلف مثل نگه داری عکس، تصویر و صوت از آن کمک گرفت.

تقریباً تمامی رده‌ های سنی از فلش کارتی تبلیغاتی استفاده می‌کنند، ارائه این فلش‌ها در شب یلدا می‌تواند ایده فوق العاده جذابی برای یک هدیه یلدایی بی‌نظیر به دانشجویان، کارمندان، دانش آموزان و … باشد.

پاوربانک تبلیغاتی

امروزه کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که با پاوربانک تبلیغاتی برای شارژ کردن دستگاه تلفن همراه خود سروکارنداشته باشد، این وسیله فوق العاده کاربردی جالب به افراد کمک می‌کند که بدون نیاز به برق در هرموقعیت مکانی که دوست دارند تلفن همراه‌شان را شارژ کنند.

اگر به فکر ارائه یک هدیه شرکتی جالب به کارمندان‌ان هستید، پاوربانک تبلیغاتی را فراموش نکنید! پاوربانک‌ها همیشه و هر جا همراه افراد خواهند بودو یک هدیه شرکتی بی‌نظیر برای شب یلدا به شمار می‌روند.

خودکار تبلیغاتی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه یکی از محبوب‌ ترین هدایای تبلیغاتی شرکت‌ها برای شب یلدا مدل‌های مختلف خودکار تبلیغاتی است، خودکار، یک تقریباً ارزان است که تقریباً همه افراد در موقعیت‌های مختلف کاری و تحصیلی به آن نیاز پیدا خواهند کرد.

شما می‌توانید روی بدنه خودکار پلاستیکی، جزئیات تبلیغات شرکت‌تان را مطرح کنید وآن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به یادماندنی در شب یلدا به گروه افرادی که دوست دارید هدیه دهید.

بین هدایا تبلیغاتی مختلف، خودکارهای پلاستیکی قیمت ارزانی دارند و می‌توانید آن‌هارا به عنوان یک هدیه یلدایی بی‌نظیر شیک و زیبا خریداری نمایید.

لیوان تبلیغاتی

لیوان‌ تبلیغاتی نیز گروه دیگری از هدایای تبلیغاتی جالب و کاربردی برای شب یلدا هستند که امروزه شرکت‌های حرفه‌ای به عنوان هدیه یلدایی خود آن را انتخاب می‌کنند.

فرقی ندارد که شرکت شما در چه حوزه‌ای مشغول فعالیت است، بی‌شک تمامی افراد به استفاده از یک لیوان باکیفیت و کاربردی نیاز دارند و شما می‌توانید در شب یلدا آن را به کارکنان و مشتریان کسب و کارتان هدیه دهید.

انواع لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی، فلزی، یخی، شیشه‌ای و مدل‌های مختلف ماگ، جزو بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا هستند که پیشنهاد می‌شود برای کادوی یلدایی‌تان آن را انتخاب کنید.

زیر لیوانی تبلیغاتی

امروزه زیر لیوانی به یکی از وسایل پرکاربرد در بین مردم تبدیل شده است، از این وسیله برای جاگیری راحت‌تر لیوان روی میز یا سطح زمین استفاده می‌شود، کارمندان زمان کارکردن  یا دانشجویان و دانش آموزان زمان درس خواندن به یک زیر لیوانی خوب و باکیفیت برای قراردادن لیوان خود روی آن نیاز دارند.

برخی از کارمندان پس از دریافت زیر لیوانی در شب یلدا آن در کنار سفره یلدایی خود برای قرار دادن لیوان استفاده می‌کنند، با توجه به کاربردهای گسترده و جالب زیر لیوانی، انتخاب آن به عنوان هدیه تبلیغاتی در شب یلدا تصمیم خیلی خوبی است

اگر شما به فکر ارائه یک هدیه یلدایی متفاوت هستید که تمامی سال توسط افراد استفاده شود، پیشنهاد می‌کنیم خرید زیر لیوانی تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه شرکت یلدایی متفاوت از یاد نبرید.

راهنمای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا

حالا پس از آشنا شدن با بهترین پیشنهاد ها برای خرید هدیه شرکتی شب یلدا بهتراست با نکات مهم برای انتخاب یک هدیه مناسب و کارآمد بر اساس افرادی که بناست هدیه را به آن‌ ها ارائه کنید آشنا شوید.

توجه به نیاز افراد

برای ارائه بهترین هدیه شب یلدا بهتر است به نیاز و سبک زندگی افرادی که قصد دارید به آن‌ ها هدیه بدهید توجه کنید، ویژگی‌هایی مثل جنسیت، سن، شغل، نیازهای روزانه و سبک زندگی، جزو ویژگی‌های مهمی هستند که روی انتخاب نهایی شما برای انتخاب هدیه شب یلدا اثر گذار خواهند بود.

در نظر گرفتن بودجه

بهتر است پیش از اقدام به خرید هدیه شرکتی شب یلدا، میزان بودجه‌ای که قصد دارید صرف این کار بکنید را در نظر بگیرید و با داشتن یک برآورد مالی و بررسی تعداد هدایایی که قصد خرید دارید و قیمت آن‌ها تصمیم نهایی‌تان را برای خریداری هدیه شرکتی شب یلدا بگیرید.

خلاقیت به خرج دهید

پیشنهادی می‌کنیم زمان ارائه هدایای یلدایی از ترکیب محصولات مختلف استفاده کنید تا خاطره بهتری از هدایای تبلیغاتی شما در ذهن افراد ثبت شود، به عنوان مثال می‌توانید از ترکیب لیوان و زیر لیوانی ست، یا لیوان‌های یخی و فلاسک استفاده کنید.

هدایای ترکیبی اصولاً در کنار هم توسط افراد استفاده می‌شوند اگر شما نیز از این موضوع به نفع کسب و کارتان استفاده کنید می‌توانید به سادگی تاثیرات هدایای تبلیغاتی‌تان با افزایش دهید.

بسته بندی زیبا

اگر بهترین هدایای تبلیغاتی را تهیه کنید اما به فکر داشتن یک فرایند بسته زیبا و اصولی نباشید هدیه تبلیغاتی شما تاثیر مثبت ایده آل را ایجاد نخواهد کرد پیشنهاد می‌شود بر اساس هدیه تبلیغاتی که انتخاب کرده‌اید از جعبه‌های زیبا یا پلاستیک‌های مرتبط با برندتان جهت تاثیر گذاری بیشتر هدیه تبلیغاتی کمک بگیرید.

توجه به آداب هدیه دادن

زمان ارائه هدیه مخصوص شب یلدایتان، آداب هدیه دادن به سبک افراد حرفه‌ای و کاربلد را فراموش نکنید، پیشنهاد می‌شود زمان دادن هدیه لبخند برلب داشته باشید و با گفتن کلمات بامعنا و زیبا، آرزوهای خوبی را نیز به فرد دریافت کننده هدیه تبلیغاتی هدیه دهید، این‌کار اثر گذاری هدیه یلدایی شما را دوچندان می‌کند.

راز مهم برای داشتن بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا

شب یلدا اصولاً از خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی افراد است و شما می‌توانید با ارائه کادو تبلیغاتی مناسب، خاطره خوبی را ذهن افراد ایجاد کنید.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا

علاوه بر انتخاب هدیه مناسب و رعایت کردن نکات ضروری مربوط به هدیه دادن در یلدا که در این مقاله ذکر شد ارائه یک متن تبریک کوچک کنارهدیه یلدایی می‌تواند کادو تبلیغاتی شما را به یک هدیه بی‌نظیر ایده آل، تبدیل کند.

تنها کافی است که از هنر نویسندگی‌تان کمک بگیرید و با در نظر گرفتن خدمات یا محصولات کسب‌وکارتان و پرسونای مخاطبین هدف‌تان یک متن تبریک یلدای زیبا و به یادماندنی را در کنار هدیه‌تان قرار دهید.

یک سوال مهم! برای شب یلدا هدایای تبلیغاتی سنتی بهتر است یا مدرن؟

در کنار هدایای مدرن مثل پاور بانک، فلش، لیوان، خودکار و… می‌توان از هدایای سنتی نیز برای هدیه شب یلدا استفاده کرد، اما با توجه به کاربردی‌تر بودن هدایای مدرن مثل خودکار و لیوان و … پیشنهاد می‌کنیم شما نیز از این دسته محصولات برای هدایای شرکتی شب یلدایتان استفاده کنید.

فراموش نکنید که مهم‌ترین هدف هدایای تبلیغاتی شب یلدا ایجاد یک حس خوب و ماندگاردر ذهن افرادی است که هدیه تبیلغاتی شمارا دریافت کرده‌اند برای رسیدن به این هدف باید محصولاتی را جهت هدیه دادن انتخاب کنید که افراد شبانه روز با آن‌ها سروکار دارند تا همیشه نام برند شما جلوی چشم آن‌ها باشد.

محصولاتی مثل خودکار، پاور بانک، لیوان، زیر لیوانی و فلش تبلیغاتی دقیقاً همین ویژگی را دارند و موجب حک شدن خدمات و محصولات کسب و کار شما در اعماق ذهن گروه هدف‌تان می‌شوند.

سخن پایانی

شب یلدا یکی از مهم‌ترین شب‌های سال بین ایرانیان است، اصولاً کسب‌وکارهای حرفه‌ای برای حک کردن اسم برند و نام کسب و کارشان در ذهن افراد، اقدام به ارائه هدایای ویژه در شب یلدا می‌کنند.

در این مطلب، مهم‌ترین نکات برای خرید هدایای یلدایی به همراه راهنمایی کاربردی جهت انتخاب هدیه شرکتی برای شب یلدا ذکر شد، اگر قصد تهیه هدیه تبلیغاتی درجه یک و کاربردی برای شب یلدا را دارید نکات ذکرشده در این مطلب را به خاطر بسپارید تا یک هدیه یلدایی درجه یک را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *