وبلاگ هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی روز پدر

عینک سیبیل و هدیه تبلیغاتی روز پدر

هدیه تبلیغاتی شما یک خودکار ساده و چه یک پاوربانک تبلیغاتی، اقلام دارای لوگوی تجاری یکی از بهترین راه ها برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان بیشتر است. محصولات تبلیغاتی سفارشی، ابزار بازاریابی قدرتمندی هستند که کسب و کارها را با هزینه نسبتاً کم در معرض دید افراد زیادی قرار می‌دهد. هدایای تبلیغاتی روز پدر به برند شما کمک خواهد کرد، جامعه هدف بزرگی را تحت تاثیر قرار دهید.

عینک سیبیل و هدیه تبلیغاتی روز پدر

چرا از هدیه تبلیغاتی برای روز پدر استفاده کنیم؟

هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی جذب مشتری بیشتر و شناساندن برند به جامعه هدف بزرگ‌تری است. مردم سپاسگزار هدیه تبلیغاتی رایگان شما خواهند بود؛ مخصوصا اگر آن هدیه تبلیغاتی کاربردی باشد و بتوانند در طول روز از آن استفاده نمایند.

هدایای تبلیغاتی در مرحله اول توسط خود افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد اما حتی اگر آن هدیه برای آن‌ها جالب نباشند، تمایل دارند این اقلام را به جای دور انداختن در اختیار دیگران قرار دهند؛ این موضوع ثابت می‌کند هدایای تبلیغاتی در هر صورت به تبلیغات برند شما خواهد پرداخت.

اقلام تبلیغاتی برای مشاغل جدید راهی عالی برای بهتر دیده شدن هستند اما اگر این هدیه تبلیغاتی را در مناسبت‌های خاص مانند روز پدر ارائه دهید، تاثیری قابل توجه خواهد داشت. چنانچه جامعه هدف شما آقایان هستند، خوشحال کردن آن‌ها در روز پدر می‌تواند کمپین تبلیغاتی شما را با موفقیت روبه‌رو کند. برای استفاده از هدایای تبلیغاتی در روز پدر دلایل مختلفی وجود دارند اما مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • محصولات تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند. در مقایسه با سایر روش‌ های تبلیغات، هدایای تبلیغاتی بازدهی بیشتر و هزینه کمتری را برای شما به ارمغان می‌آورند. تولیدکنندگان قیمت محصولات تبلیغاتی را برای توزیع انبوه پایین نگه می‌دارند اما تأثیر آن بر افراد جامعه زیاد است و می‌تواند آن‌ها را به مشتریان بالقوه شما تبدیل کنند. طبق تحقیقات انجام گرفته هدایای تبلیغاتی می‌توانند تا ۶۶% مقرون به صرفه تر از تبلیغات معمولی مانند تبلیغات روزنامه، تلویزیون و مجلات باشند.
  • هدایای تبلیغاتی به شناخته شدن بیشتر برند کمک می‌کنند. همه کسب‌ و کارها می‌خواهند شهرت خوبی برای خود ساخته و از رقبا متمایز شوند. محصولات تبلیغاتی به یک شرکت اجازه می‌دهد تا لوگوی خود را بر روی کالایی که مشتریانش هر روز استفاده می‌کنند، حک کرده و سپس از آن برای ماندگار کردن نام خود در ذهن مشتریان بهره برند. از آنجایی که هدایای تبلیغاتی برای مدت زمان طولانی در خانه‌، اداره، خودرو و … باقی می‌مانند، به افراد دائما نام آن برند را یادآوری می‌کنند. دیدن هر روز برند روی وسیله‌ ای که استفاده می‌شود، پیام بازاریابی را بدون آزار مشتری منتقل می‌کند. ۲۵ درصد از مردم می‌گویند که برداشت آن‌ ها از یک شرکت پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی بهبود یافته و حسی مثبت نسبت به آن برند پیدا کرده‌اند. از هر ده نفر، شش نفر از آن‌ها یک هدیه تبلیغاتی را تا دو سال نگه می‌دارند، به خصوص اگر آن هدیه برای آن‌ها مفید باشد.
  • با کمک هدایای تبلیغاتی، وفاداری مشتریان را جلب خواهید کرد. محصولات تبلیغاتی باعث حفظ مشتری و وفاداری آن‌ها به برند می شوند. باید اطمینان کسب کنید که هدایای تبلیغاتی را با دقت انتخاب کرده باشید زیرا در صورت انتخاب هدیه مناسب، تأثیر قابل توجهی بر مخاطبان هدف ایجاد کرده و به ارتقاء وجهه برند کمک می‌کند.
  • هدایای تبلیغاتی باعث افزایش فروش خواهند شد. محصولات تبلیغاتی می‌توانند عامل افزایش فروش محصولات یک برند باشند. آن‌ ها مانند کارت ویزیت عمل می‌کنند اما نتایج بهتری دارند زیرا مشتری به جای اینکه آن را در کشو بگذارد و فراموش کند، هر روز هدیه را می‌بیند. ۸۹ درصد از افرادی که یک کالای تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، نام شرکت را به خاطر می‌سپارند و این موضوع باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
از راست به چپ، چکش، عینک، کمربند، کیف پول و سیبیل، آچار فرانسه، قهوه، کروات و هدیه تبلیغاتی روز پدر

چند ایده برای هدایای تبلیغاتی روز پدر

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی مخصوص روز پدر می‌شود، باید هدایایی را انتخاب کنید که برای همه افراد با هر نوع سلیقه‌ای مناسب باشد. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که همه مخاطبان مرد از یک هدیه استقبال کنند؛ همه آن‌ها منحصر به فرد بوده و دارای شخصیت، سبک زندگی و باورهای متفاوتی هستند. با توجه به این موضوع باید هدیه انتخابی کنید که توسط افراد بیشتری مورد استقبال قرار می‌گیرد.

  • خودکار تبلیغاتی : هدیه‌ای مقرون به صرفه و پر استفاده
  • ماگ تبلیغاتی: قابل استفاده برای انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم
  • ست رومیزی تبلیغاتی: برای استفاده بر روی میز کار و شامل اقلامی مانند خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت و …
  • کیف پول تبلیغاتی: تهیه شده از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی با رنگ بندی متنوع
  • کیف اداری تبلیغاتی: انتخاب عالی برای پدران کارمند
  • پاور بانک تبلیغاتی: هدیه‌ای منحصربفرد و کاربردی برای شارژ تلفن همراه
  • فلش تبلیغاتی: کاربردی برای ذخیره انواع فایل‌ها با طول عمر بالا

برای خرید هدایای تبلیغاتی روز پدر با بهترین قیمت موجود در بازار ایران، می‌توانید درخواست خود را با کارشناسان فروش ما در مدیر گیفت مطرح کنید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. تمامی محصولات مدیرگیفت با کیفیت بسیار بالا تولید و در اختیار شما قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *