وبلاگ هدایای تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه برای مشاغل استارتاپی

هدایای تبلیغاتی

متن پیش رو نمایی کلی از مشاغل استارت آپی و هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشاغل استارت آپی به ما ارائه می‌کند. ابتدا نحوه شروع یک کسب و کار استارت آپی را شرح می‌دهد. در ادامه تاثیر هدایا بر رونق این مشاغل، طیف مختلف مشتریان و مصرف کنندگان و همچنین سلایق آن‌ ها بررسی می‌شوند و در نهایت چند محصول نمونه ویژه‌ ی اینگونه کسب و کارها معرفی می‌شوند.

مشاغل استارتاپی و کسب و کارهای کوچک

بسیاری از شرکت‌ های استارت آپی بودجه‌ ی کافی برای بازاریابی ندارند. کسب و کارهای کوچک، که توان خود را در بازارهای بکر و دست نخورده امتحان می‌کنند، از واکنش مصرف‌کنندگان خود اطمینان ندارند. از آنجایی که بیشتر محصولات یا خدمات ارائه شده توسط استارت آپ‌ ها برای مصرف‌ کنندگان تازگی دارند، ازین رو آن‌ ها بسیار محتاطانه عکس العمل نشان می‌دهند. با این حال، توزیع هدایای مقرون به صرفه راهکاری عالی برای بازاریابی است که نه تنها بودجه کمتری نیاز دارد بلکه معمولا واکنش مثبت و سریع مصرف کننده را در پی خواهد داشت.

هدایای مقرون به صرفه، نیاز بسیاری از مشاغل استارتاپی است

مطالعات بسیاری حاکی از آن است که هدایای تبلیغاتی  در جذب مشتری و ایجاد آگاهی از برند یا نام تجاری بازاریابان موثرند. طبق اعلام اتحادیه بین المللی محصولات تبلیغاتی، ۸۳ درصد از مصرف کنندگان تمایل به دریافت هدایا با ارسال یک پیام تبلیغاتی دارند. شاید این آمار اعتماد شما را در توزیع کالاها به مردم با لوگوی خود بیشتر جلب کند.

علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهند که ۸۵ درصد از مصرف کنندگان که هدایا دریافت کرده‌اند جذب این کار می‌شوند و با تبلیغ کننده‌ی محصول نیز همکاری می‌کنند.

۸۵ درصد از مصرف کنندگان که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده‌اند جذب این کار می‌ شوند

بازاریاب‌ ها نسبت به میزان ثبات و ماندگاری برند تبلیغاتی و همچنین شیوه‌ های تبلیغاتی خود نگرانی دارند. ارزیابی‌ ها نشان می‌دهند که ۸۵ درصد از دریافت کنندگان هدایا می‌توانند نام تبلیغ کننده‌ی هدیه را به خاطر آورند.

این آمار ها به وضوح نشان می‌دهند که هدایا تاثیر بسزایی در ارتقا و رونق کسب و کار دارند و همچنین باعث جذب مصرف‌کنندگان به سوی مشاغل نوپا و استارت آپ‌ ها می‌شوند.

هدیه می‌تواند باعث ماندگاری نام برند استارتاپی شما شود

با این وجود، برای بازاریابی هدیه تبلیغاتی خود باید طرح و برنامه داشته باشید تا به نتیجه‌ ی مطلوب دست یابید ابتدا باید مخاطبان خود را بشناسید.

هدایا باید طوری باشند که مخاطبان یا همان مصرف کنندگان بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند بنابراین، کمی درباره مشتریان و مصرف کنندگان خود تحقیق کنید تا بتوانید از پیشینه‌ ی اجتماعی، مالی و غیره آنان مطلع شوید. چند هدیه تبلیغاتی مناسب برای مشاغل استارت آپی به شرح زیر می‌باشند:

خودکار تبلیغاتی

مشتریان شما از داشتن خودکار تبلیغاتی با نوک ساچمه‌ ای برای پیوسته و راحت نوشتن لذت خواهند برد و آن را مدت ها نزد خود نگاه می‌دارند. طرح لوگوی مربوط به شرکت استارتاپ خود را روی آن چاپ کنید تا همیشه جلوی دید مصرف کنندگان باشد.

ساک تبلیغاتی خرید

به لطف لوگوی شما که روی این ساک خرید چاپ کرده‌اید، مصرف کنندگان شما همواره وارد هرجایی برای خرید شوند آن را همراه خود خواهند داشت. به عبارت دیگر، آن‌ ها تابلوی تبلیغاتی متحرک برای برند شما خواهند بود.

توپ بیسبال برای کاهش استرس

توپ‌ های کاهنده‌ ی استرس همواره مشتریان خود را دارند چون به کاهش استرس و تنش فکری ناشی از مشغله‌ های روزمره‌ ی زندگی کمک می‌کنند. بازی با این توپ‌ ها باعث می‌شود تا مشتریان شما از استرس رهایی یابند و اعصابی آرام داشته باشند.

شارژر سیار دارای پورت USB

شارژر سیار هدیه خوبیست و می‌توانید با خیال راحت آن را برای استفاده‌ی روزانه تقدیم مصرف کنندگان بالقوه‌ی خود کنید.

هولدر موبایل

این جا موبایل در عین حال که مقرون به صرفه است، وسیله‌ی خوبی برای استفاده‌های روزمره می‌ باشد و مصرف کنندگان می‌توانند انواع کارت‌ های هوشمند مانند کارت اعتباری، کارت شناسایی و … و یا تلفن همراه خود را در آن قرار دهند.

خودنویس

نحوه شستشوی خودنویس

خودنویس یکی محبوب ترین هدایای تبلیغاتی ابزاری است که نیاز به مراقبت و نگهداری مستمر دارد تا لذت نوشتن با آن مستدام باشد. در صورتی که برای مدتی از خودن...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *