وبلاگ هدایای تبلیغاتی

انواع ابزار تبلیغاتی برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی

انواع ابزار تبلیغاتی برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی

می‌دانستید که ارائه هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی بیشتر برند و بالا بردن شهرت کسب‌وکارتان است؟ بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ارائه هدایای تبلیغاتی در عصر مدرن امروزه روش خوبی برای تبلیغات به شمار نمی‌رود اما داده‌های ASI نشان می‌دهد که محصولات تبلیغاتی مورد توجه‌ ترین شکل تبلیغات بوده و دریافت کنندگان آن در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، ۲.۵ برابر بیشتر جذب خدمات شرکت شما خواهند شد.

انواع ابزار تبلیغاتی برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی

انواع ابزار تبلیغاتی برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی کدامند؟

هدف کمپین‌های بازاریابی این است که نام تجاری شرکت شما را در ذهن جامعه هدف‌تان حک کرده و هدایای تبلیغاتی یک راه بسیار کاربردی برای رسیدن به این هدف هستند. هدایای تبلیغاتی عمر طولانی داشته و راهی عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان قدیمی و جدید هستند. برای اینکه تاثیر پذیری کمپین تبلیغاتی شما بیشتر شود، لازم است پیش از انتخاب هدیه، تحقیقات لازم را انجام داده و هدیه‌ ای انتخاب کنید که مناسب جامعه هدف‌ تان باشد. اگر جامعه هدف شما آقایان یا مهندسین هستند، ارائه ابزار تبلیغاتی یک گزینه منحصربفرد و جذاب خواهد بود که تا همیشه نام برند شما را در ذهن‌ شان حک می‌سازد.

جعبه ابزار تبلیغاتی به طور کلی شامل وسایل مختلفی از قبیل انواع پیچ گوشتی، انبردست یا سیم چین می‌شود که این وسایل در زندگی همه ما مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ چه در سر کار باشیم و چه در منزل از آن‌ها برای اهداف مختلفی کمک می‌گیریم.

جعبه ابزار تبلیغاتی طول عمر بالایی داشته و برای سالیان طولانی می‌تواند در کنار مشتریان به تبلیغ برند شما بپردازد. برای داشتن بهترین انتخاب باید بودجه شرکت را نیز در نظر بگیرید، ست‌ های کامل ابزار تبلیغاتی قیمتی گران‌ تر از ابزارهای تکی داشته و هزینه آن‌ ها می‌تواند برای برخی از کسب و کارها زیاد باشد. محبوب‌ ترین ابزار های تبلیغاتی عبارتند از:

  • کیف ابزار تبلیغاتی: تعداد وسایل موجود در این کیف ابزار به ترجیح شخصی خود شما بستگی دارد. تعداد این ابزار می‌تواند از سه ابزار شروع شده و به بالای ده ابزار برسد.
  • چراغ قوه
  • انبردست و میخ کش
  • انبردست
  • ست قاشق و چنگال تاشو
  • انبردست چندکاره
  • ناخن گیر و قیچی
  • چاقوی چند کاره

چرا از ابزار تبلیغاتی برای هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟

  • طبق تحقیقات انجام گرفته در حالی که تبلیغات ویدیویی و رادیویی معمولاً یک تا دو دقیقه طول می‌کشند، هدایای تبلیغاتی برای مدت طولانی نگهداری شده و می‌توانند برای سال‌ها برند شما را تبلیغ کنند.
  • هزینه خرید هدایای مانند ابزار تبلیغاتی به مراتب کمتر از هزینه کمپین های تبلیغاتی دیجیتال است و بازگشت سرمایه بهتری به همراه خواهد داشت.
  • هدیه یک ابزار تبلیغاتی بر احساسات مشتریان تاثیر مثبت خواهد گذاشت. اگر قصد دارید جامعه هدف خود را تحت تاثیر قرار دهید، ارائه یک هدیه تبلیغاتی فیزیکی مانند ابزار تبلیغاتی انتخابی عالی خواهد بود.
  • ابزار تبلیغاتی کاربردی است. یکی از موضوعاتی که باعث می‌شود ابزار تبلیغاتی یک هدیه مناسب با بازده بالا باشد، کاربردی بودن آن است. این ابزار در طول روز مورد استفاده همه ما قرار گرفته و می‌تواند بسیار مفید واقع شود.
  • ابزار تبلیغاتی یک هدیه قابل حمل است. جعبه ابزار را می‌توان در داخل ماشین قرار دارد و با خود به سرکار یا منزل برد.

مانند هر استراتژی بازاریابی دیگری، هدایای تبلیغاتی تنها در صورتی می‌توانند تأثیر مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشند که به درستی توسعه یافته و هدف گذاری شوند. همکاری و مشورت با یک متخصص در این زمینه می‌تواند راهی مفید برای استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری شما باشد. ما در مدیرگیفت به شما کمک خواهیم کرد بهترین انتخاب ممکن را برای ارائه هدایای تبلیغاتی داشته باشید. همکاری با مجموعه ما می‌تواند شما را از رقبا متمایز سازد و سرعت رشد کسب و کارتان را افزایش دهد.